KYA Nabi ﷺ KE WALIDAIN HALAT KUFR PAR MAREY
*KYA Nabi ﷺ KE WALIDAIN HALAT KUFR PAR MAREY.*
*DALEEL NO.1*
Surat No 5 : Ayat No 19
یٰۤاَہۡلَ الۡکِتٰبِ قَدۡ جَآءَکُمۡ رَسُوۡلُنَا یُبَیِّنُ لَکُمۡ عَلٰی فَتۡرَۃٍ مِّنَ الرُّسُلِ اَنۡ تَقُوۡلُوۡا مَا جَآءَنَا مِنۡۢ بَشِیۡرٍ وَّ لَا نَذِیۡرٍ ۫ فَقَدۡ جَآءَکُمۡ بَشِیۡرٌ وَّ نَذِیۡرٌ ؕ وَ اللّٰہُ عَلٰی کُلِّ شَیۡءٍ قَدِیۡرٌ.
aye ahle kitab! hamara yeh rasul aise waqt tumhre pass aya hai aur deen ki wazeh taleem tumhe de rha hai jabke rasulu ki amad ka silsila ek muddat se band tha, taake tum yeh na keh sako ke hamare pass toh koi basharat dene wala aur darane wala nahi aya- aur allah har chiz par qadir hai.
allah us kaum ko azab nhi deta jistak dawat na pohanchi ho
aur Nabi ﷺ ke walidain us zamane me they jab fatrat ka zamana tha yani ke koi peghambar nhi aya tha 500 saal guzar chukey they👇
*DALEEL NO. 2*
Surat No 17 : Ayat No 15
مَنِ اہۡتَدٰی فَاِنَّمَا یَہۡتَدِیۡ لِنَفۡسِہٖ ۚ وَ مَنۡ ضَلَّ فَاِنَّمَا یَضِلُّ عَلَیۡہَا ؕ وَ لَا تَزِرُ وَازِرَۃٌ وِّزۡرَ اُخۡرٰی ؕ وَ مَا کُنَّا مُعَذِّبِیۡنَ حَتّٰی نَبۡعَثَ رَسُوۡلًا.
jo koi raahe rast ikhtiyar kare toh uski raast ravi uske apne liye hi mufeed hai, aur jo gumrah ho uski gumrahi ka wabaal usi par hai- koi bojh uthane wala dosre ka bojh na uthayega- aur hum azaab dene waley nhi hai jab tak ke ( logo ko haqq w batil ka farq samjhane ke liye) ek paighambar na bhej den
aur Nabi ﷺ ne khud is baat ka zikr kiya hai ke jab kisi yahoodi ya isai ne sun liya ke me allah ka paighambar hu aur sunney ke baad imaan na laya toh jahanum me jayega, jabke Nabi ﷺ ke walidain ke case me aisa nhi tha unhone toh Nabi ﷺ ke nabi maboos honey se pehly hi duniya se rukhsati le li thi.
*DALEEL NO. 3*
Sahih Muslim Hadees # 386
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، عَنْ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ قَالَ: «وَالَّذِي نَفْسُ مُحَمَّدٍ بِيَدِهِ، لَا يَسْمَعُ بِي أَحَدٌ مِنْ هَذِهِ الْأُمَّةِ يَهُودِيٌّ، وَلَا نَصْرَانِيٌّ، ثُمَّ يَمُوتُ وَلَمْ يُؤْمِنْ بِالَّذِي أُرْسِلْتُ بِهِ، إِلَّا كَانَ مِنْ أَصْحَابِ النَّارِ»
hazrat abu Hurairah raziallah anho se riwayat hai rasulallah ﷺ ne farmaya : qasam hai us ki jiske hath me Mohammed ﷺ ki jaan hai. is zamane ka (yani mere waqt aur mere baad qayamat tak) koi yahoodi ya nasrani (ya aur koi deen wala) mere bare me suney phir imaan na laye us par jisko me dekar bheja gaya hun (yani quran) toh woh jahanum me jayega.
Sahih Hadees
pas yeh sabit hua ke Nabi ﷺ ke walidain fatrat ke zamane me is duniya se rukhsat huvey hai fatrat us zamane ko kehte hai jisme koi paighambar nhi aya ho aur allah ki ayat wazeh hai ke allah unhe azab nhi deta jispe allah ka deen ki dawat na pohanchi ho.
ab un hadiso ka jayaza liya jaye jinke wajah se baaz logo ne ek galat mtlb nikal liya aur woh walidain Mustafa ke bare me yeh kehte hai ke woh halat kufr me is duniya se gaye.
*DALEEL NO. 4*
Sahih Muslim Hadees # 500
عَنْ أَنَسٍ، أَنَّ رَجُلًا قَالَ: يَا رَسُولَ اللهِ، أَيْنَ أَبِي؟ قَالَ: «فِي النَّارِ»، فَلَمَّا قَفَّى دَعَاهُ، فَقَالَ: «إِنَّ *أَبِي* وَأَبَاكَ فِي النَّارِ»
hazrat anas raziallah anho se riwayat hai ke ek aadmi ne poocha : aye allah ke rasul ﷺ! mera baap kaha hai? aap ﷺ ne farmaya jahanum me-'' phir jab woh palat kar( mayoos hokar) janey laga toh aap ﷺ ne usey bula kar farmaya : bilashuba mera baap aur tumhra baap dono jahanum me hain.
Sahih Hadees
is hadis me jo lafz ابی istemal hua hai jo ke baap aur chacha dono ke liye istemal hota hai yaha par lafz walid istemal nhi hua balke lafz ابی istemal hua hai. aur is baat ka khulasa khud quran me maujood hai aur bukhari aur muslim me bhi iska sabut maujood hai ke lafz abi chacha ke liye bhi istemal hota hai.
*DALEEL NO. 5*
Surat No 2 : Ayat No 133
اَمۡ کُنۡتُمۡ شُہَدَآءَ اِذۡ حَضَرَ یَعۡقُوۡبَ الۡمَوۡتُ ۙ اِذۡ قَالَ لِبَنِیۡہِ مَا تَعۡبُدُوۡنَ مِنۡۢ بَعۡدِیۡ ؕ قَالُوۡا نَعۡبُدُ اِلٰہَکَ وَ اِلٰـہَ اٰبَآئِکَ اِبۡرٰہٖمَ وَ اِسۡمٰعِیۡلَ وَ اِسۡحٰقَ اِلٰـہًا وَّاحِدًا ۚ ۖ وَّ نَحۡنُ لَہٗ مُسۡلِمُوۡنَ.
phir kya tum us waqt maujood they jab yakoob alaihissalam is duniya se rukhsat ho rhe they? unhone marte waqt apne beto se pocha " baccho mere baad tum kiski ibadat kroge? un sab me jawab diya" hum usi ek khuda ki ibadat karenge jisey aap ne aur aapke baap ibrahim, ismail aur ishaaq alaihissalam ne khuda mana hai aur hum usi ke muslim hain.
quran ki is ayat me yakoob alaihissalam ke beto ne Ismail alaihissalam ke liye bhi baap abaa ka lafz istemal kiya jabke yakoob alaihissalam ke baap they ishaaq alaihissalam aur unke bhai they Ismail alaihissalam, us lihaz se yakoob alaihissalam ke chacha huvey Ismail alaihimusalam lekin phir bhi unke beto ne baap kaha unhe aur lafz istemal kiya abaa ka.
hafiz ibne kasir bayan karte hai ke arab ki linguistic me chacha ko bhi baap kaha jata hai isliye quran me bhi abaa ka lafz istemal hua. aur yehi baat qurtubi me bhi maujood hai
*DALEEL NO. 6*
Sahih Muslim Hadees # 2277
Mishkaat Hadees # 1778
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ بَعَثَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عُمَرَ عَلَى الصَّدَقَةِ فَقِيلَ مَنَعَ ابْنُ جَمِيلٍ وَخَالِدُ بْنُ الْوَلِيدِ وَالْعَبَّاسُ عَمُّ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَا يَنْقِمُ ابْنُ جَمِيلٍ إِلَّا أَنَّهُ كَانَ فَقِيرًا فَأَغْنَاهُ اللَّهُ وَأَمَّا خَالِدٌ فَإِنَّكُمْ تَظْلِمُونَ خَالِدًا قَدْ احْتَبَسَ أَدْرَاعَهُ وَأَعْتَادَهُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَأَمَّا الْعَبَّاسُ فَهِيَ عَلَيَّ وَمِثْلُهَا مَعَهَا ثُمَّ قَالَ يَا عُمَرُ أَمَا شَعَرْتَ أَنَّ عَمَّ الرَّجُلِ صِنْوُ أَبِيهِ.
hazrat abu Hurairah raziallah anho se riwayat hai unhone kaha ke rasulallah ﷺ ne hazrat umar raziallah anho zakaat ki wasooli ke liye bheja, toh Nabi ﷺ ke chacha ne zakaat dene se inkar kar diya, is baat ki khabar hazrat umar raziallah anho ne Nabi ﷺ ko di toh Nabi ﷺ ne kaha ke hazrat abbas bin abdul mutalib ki zakaat mere zimme hai phir Nabi ﷺ ne kaha ke aye umar kya tumhe maloom nhi, insaan ka chacha uske baap ke jaisa hota hai? (unki zakaat tum mujse talab kar sakte they.)
Sahih Hadees
is hadis me bhi abih lafz istemal hua hai aur khud Nabi ﷺ ne kaha ke beshak chacha baap ki misal hota hai.
toh quran ki ayat aur hadis ko samne rakh kar yeh baat pata chala ke jis hadis se Nabi ﷺ ke walid ko jahanumi kaha jata hai waha baap se murad aapke chacha hai janabe abi talib.
ab woh hadis dekhte hai jiski wajah se Nabi ﷺ ki walidah ke bare me kaha jata hai ke woh jahanumi hai
*DALEEL NO. 7*
Sahih Muslim Hadees # 2258
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ اسْتَأْذَنْتُ رَبِّي أَنْ أَسْتَغْفِرَ لِأُمِّي فَلَمْ يَأْذَنْ لِي وَاسْتَأْذَنْتُهُ أَنْ أَزُورَ قَبْرَهَا فَأَذِنَ لِي.
hazrat abu huraira raziallah anho se riwayat hai unhone kaha ke: rasulallah ﷺ ne farmaya : mene apne rab se apni maa ke istaghfaar ki ijazat mangi toh usne mujhe ijazat nhi di aur mene us se unki qabar ki ziyarat ki ijazat mangi toh mujhe ijazat de di.
Sahih Hadees
yehi hadis imam nisai ne bhi apni sunan me li hai aur uspe baab bandha hai ke mushrik ki kabar par janey ka jawaz, imam nisai ka bhi yehi manna tha ke Nabi ﷺ ke walidain halat kufr par marey.
is hadis se baaz log kehte hai ke kyunke Nabi ﷺ ko apni maa ke haq me dua karne se rok diya gaya tha lihaza pata yeh chala ke aapki walidah imaan par nhi thi, jabke dua karne se rok dene se koi wazeh daleel nhi banti ke aapki maa jahanumi hai.
Nabi ﷺ ke walidain ke taluk se aisi baat nhi kehna chahiye jo ke hamare Nabi ﷺ agar hamare same hotey toh unhe takleef hoti, is hawale se quran ki ayat hai
*DALEEL NO. 8*
Surat No 33 : Ayat No 57
اِنَّ الَّذِیۡنَ یُؤۡذُوۡنَ اللّٰہَ وَ رَسُوۡلَہٗ لَعَنَہُمُ اللّٰہُ فِی الدُّنۡیَا وَ الۡاٰخِرَۃِ وَ اَعَدَّ لَہُمۡ عَذَابًا مُّہِیۡنًا.
jo log allah aur uske rasul ( ﷺ) ko takleef dete hain un par duniya aur akhirat me allah ne lanat farmayi hai aur unke ke liye ruswa karne wala azaab mohaiyya kar diya hai.
lihaza hamey Nabi ﷺ ke walidain ke bare me sukoot karna chahiye aur khud kisi ki jannat aur jahanum ka faisla nhi karna chahiye kahi aisa na ho ke allah hamare amaal barbaad kar de. kyuke allah tala ne quran me hi saaf kaha hai ke agle logo ke bare me aapse sawal nhi kiya jayega. ab jis chiz ke bare me humse sawal hi nhi kiya jayega us matter me uljah kar kahi hamare amaal hi zaya na ho jaye isliye Nabi ﷺ ke walidain ke bare me sahi baat yehi hai ke unki wafaat fatrat ke zamane huvi thi aur hadiso me jo baat milta hai usme bhi koi wazeh baat nhi hai lihaza is mamle sukoot karna chahiye.
wama taufeeq illah billah
*DALEEL NO.1*
Surat No 5 : Ayat No 19
یٰۤاَہۡلَ الۡکِتٰبِ قَدۡ جَآءَکُمۡ رَسُوۡلُنَا یُبَیِّنُ لَکُمۡ عَلٰی فَتۡرَۃٍ مِّنَ الرُّسُلِ اَنۡ تَقُوۡلُوۡا مَا جَآءَنَا مِنۡۢ بَشِیۡرٍ وَّ لَا نَذِیۡرٍ ۫ فَقَدۡ جَآءَکُمۡ بَشِیۡرٌ وَّ نَذِیۡرٌ ؕ وَ اللّٰہُ عَلٰی کُلِّ شَیۡءٍ قَدِیۡرٌ.
aye ahle kitab! hamara yeh rasul aise waqt tumhre pass aya hai aur deen ki wazeh taleem tumhe de rha hai jabke rasulu ki amad ka silsila ek muddat se band tha, taake tum yeh na keh sako ke hamare pass toh koi basharat dene wala aur darane wala nahi aya- aur allah har chiz par qadir hai.
allah us kaum ko azab nhi deta jistak dawat na pohanchi ho
aur Nabi ﷺ ke walidain us zamane me they jab fatrat ka zamana tha yani ke koi peghambar nhi aya tha 500 saal guzar chukey they👇
*DALEEL NO. 2*
Surat No 17 : Ayat No 15
مَنِ اہۡتَدٰی فَاِنَّمَا یَہۡتَدِیۡ لِنَفۡسِہٖ ۚ وَ مَنۡ ضَلَّ فَاِنَّمَا یَضِلُّ عَلَیۡہَا ؕ وَ لَا تَزِرُ وَازِرَۃٌ وِّزۡرَ اُخۡرٰی ؕ وَ مَا کُنَّا مُعَذِّبِیۡنَ حَتّٰی نَبۡعَثَ رَسُوۡلًا.
jo koi raahe rast ikhtiyar kare toh uski raast ravi uske apne liye hi mufeed hai, aur jo gumrah ho uski gumrahi ka wabaal usi par hai- koi bojh uthane wala dosre ka bojh na uthayega- aur hum azaab dene waley nhi hai jab tak ke ( logo ko haqq w batil ka farq samjhane ke liye) ek paighambar na bhej den
aur Nabi ﷺ ne khud is baat ka zikr kiya hai ke jab kisi yahoodi ya isai ne sun liya ke me allah ka paighambar hu aur sunney ke baad imaan na laya toh jahanum me jayega, jabke Nabi ﷺ ke walidain ke case me aisa nhi tha unhone toh Nabi ﷺ ke nabi maboos honey se pehly hi duniya se rukhsati le li thi.
*DALEEL NO. 3*
Sahih Muslim Hadees # 386
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، عَنْ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ قَالَ: «وَالَّذِي نَفْسُ مُحَمَّدٍ بِيَدِهِ، لَا يَسْمَعُ بِي أَحَدٌ مِنْ هَذِهِ الْأُمَّةِ يَهُودِيٌّ، وَلَا نَصْرَانِيٌّ، ثُمَّ يَمُوتُ وَلَمْ يُؤْمِنْ بِالَّذِي أُرْسِلْتُ بِهِ، إِلَّا كَانَ مِنْ أَصْحَابِ النَّارِ»
hazrat abu Hurairah raziallah anho se riwayat hai rasulallah ﷺ ne farmaya : qasam hai us ki jiske hath me Mohammed ﷺ ki jaan hai. is zamane ka (yani mere waqt aur mere baad qayamat tak) koi yahoodi ya nasrani (ya aur koi deen wala) mere bare me suney phir imaan na laye us par jisko me dekar bheja gaya hun (yani quran) toh woh jahanum me jayega.
Sahih Hadees
pas yeh sabit hua ke Nabi ﷺ ke walidain fatrat ke zamane me is duniya se rukhsat huvey hai fatrat us zamane ko kehte hai jisme koi paighambar nhi aya ho aur allah ki ayat wazeh hai ke allah unhe azab nhi deta jispe allah ka deen ki dawat na pohanchi ho.
ab un hadiso ka jayaza liya jaye jinke wajah se baaz logo ne ek galat mtlb nikal liya aur woh walidain Mustafa ke bare me yeh kehte hai ke woh halat kufr me is duniya se gaye.
*DALEEL NO. 4*
Sahih Muslim Hadees # 500
عَنْ أَنَسٍ، أَنَّ رَجُلًا قَالَ: يَا رَسُولَ اللهِ، أَيْنَ أَبِي؟ قَالَ: «فِي النَّارِ»، فَلَمَّا قَفَّى دَعَاهُ، فَقَالَ: «إِنَّ *أَبِي* وَأَبَاكَ فِي النَّارِ»
hazrat anas raziallah anho se riwayat hai ke ek aadmi ne poocha : aye allah ke rasul ﷺ! mera baap kaha hai? aap ﷺ ne farmaya jahanum me-'' phir jab woh palat kar( mayoos hokar) janey laga toh aap ﷺ ne usey bula kar farmaya : bilashuba mera baap aur tumhra baap dono jahanum me hain.
Sahih Hadees
is hadis me jo lafz ابی istemal hua hai jo ke baap aur chacha dono ke liye istemal hota hai yaha par lafz walid istemal nhi hua balke lafz ابی istemal hua hai. aur is baat ka khulasa khud quran me maujood hai aur bukhari aur muslim me bhi iska sabut maujood hai ke lafz abi chacha ke liye bhi istemal hota hai.
*DALEEL NO. 5*
Surat No 2 : Ayat No 133
اَمۡ کُنۡتُمۡ شُہَدَآءَ اِذۡ حَضَرَ یَعۡقُوۡبَ الۡمَوۡتُ ۙ اِذۡ قَالَ لِبَنِیۡہِ مَا تَعۡبُدُوۡنَ مِنۡۢ بَعۡدِیۡ ؕ قَالُوۡا نَعۡبُدُ اِلٰہَکَ وَ اِلٰـہَ اٰبَآئِکَ اِبۡرٰہٖمَ وَ اِسۡمٰعِیۡلَ وَ اِسۡحٰقَ اِلٰـہًا وَّاحِدًا ۚ ۖ وَّ نَحۡنُ لَہٗ مُسۡلِمُوۡنَ.
phir kya tum us waqt maujood they jab yakoob alaihissalam is duniya se rukhsat ho rhe they? unhone marte waqt apne beto se pocha " baccho mere baad tum kiski ibadat kroge? un sab me jawab diya" hum usi ek khuda ki ibadat karenge jisey aap ne aur aapke baap ibrahim, ismail aur ishaaq alaihissalam ne khuda mana hai aur hum usi ke muslim hain.
quran ki is ayat me yakoob alaihissalam ke beto ne Ismail alaihissalam ke liye bhi baap abaa ka lafz istemal kiya jabke yakoob alaihissalam ke baap they ishaaq alaihissalam aur unke bhai they Ismail alaihissalam, us lihaz se yakoob alaihissalam ke chacha huvey Ismail alaihimusalam lekin phir bhi unke beto ne baap kaha unhe aur lafz istemal kiya abaa ka.
hafiz ibne kasir bayan karte hai ke arab ki linguistic me chacha ko bhi baap kaha jata hai isliye quran me bhi abaa ka lafz istemal hua. aur yehi baat qurtubi me bhi maujood hai
*DALEEL NO. 6*
Sahih Muslim Hadees # 2277
Mishkaat Hadees # 1778
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ بَعَثَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عُمَرَ عَلَى الصَّدَقَةِ فَقِيلَ مَنَعَ ابْنُ جَمِيلٍ وَخَالِدُ بْنُ الْوَلِيدِ وَالْعَبَّاسُ عَمُّ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَا يَنْقِمُ ابْنُ جَمِيلٍ إِلَّا أَنَّهُ كَانَ فَقِيرًا فَأَغْنَاهُ اللَّهُ وَأَمَّا خَالِدٌ فَإِنَّكُمْ تَظْلِمُونَ خَالِدًا قَدْ احْتَبَسَ أَدْرَاعَهُ وَأَعْتَادَهُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَأَمَّا الْعَبَّاسُ فَهِيَ عَلَيَّ وَمِثْلُهَا مَعَهَا ثُمَّ قَالَ يَا عُمَرُ أَمَا شَعَرْتَ أَنَّ عَمَّ الرَّجُلِ صِنْوُ أَبِيهِ.
hazrat abu Hurairah raziallah anho se riwayat hai unhone kaha ke rasulallah ﷺ ne hazrat umar raziallah anho zakaat ki wasooli ke liye bheja, toh Nabi ﷺ ke chacha ne zakaat dene se inkar kar diya, is baat ki khabar hazrat umar raziallah anho ne Nabi ﷺ ko di toh Nabi ﷺ ne kaha ke hazrat abbas bin abdul mutalib ki zakaat mere zimme hai phir Nabi ﷺ ne kaha ke aye umar kya tumhe maloom nhi, insaan ka chacha uske baap ke jaisa hota hai? (unki zakaat tum mujse talab kar sakte they.)
Sahih Hadees
is hadis me bhi abih lafz istemal hua hai aur khud Nabi ﷺ ne kaha ke beshak chacha baap ki misal hota hai.
toh quran ki ayat aur hadis ko samne rakh kar yeh baat pata chala ke jis hadis se Nabi ﷺ ke walid ko jahanumi kaha jata hai waha baap se murad aapke chacha hai janabe abi talib.
ab woh hadis dekhte hai jiski wajah se Nabi ﷺ ki walidah ke bare me kaha jata hai ke woh jahanumi hai
*DALEEL NO. 7*
Sahih Muslim Hadees # 2258
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ اسْتَأْذَنْتُ رَبِّي أَنْ أَسْتَغْفِرَ لِأُمِّي فَلَمْ يَأْذَنْ لِي وَاسْتَأْذَنْتُهُ أَنْ أَزُورَ قَبْرَهَا فَأَذِنَ لِي.
hazrat abu huraira raziallah anho se riwayat hai unhone kaha ke: rasulallah ﷺ ne farmaya : mene apne rab se apni maa ke istaghfaar ki ijazat mangi toh usne mujhe ijazat nhi di aur mene us se unki qabar ki ziyarat ki ijazat mangi toh mujhe ijazat de di.
Sahih Hadees
yehi hadis imam nisai ne bhi apni sunan me li hai aur uspe baab bandha hai ke mushrik ki kabar par janey ka jawaz, imam nisai ka bhi yehi manna tha ke Nabi ﷺ ke walidain halat kufr par marey.
is hadis se baaz log kehte hai ke kyunke Nabi ﷺ ko apni maa ke haq me dua karne se rok diya gaya tha lihaza pata yeh chala ke aapki walidah imaan par nhi thi, jabke dua karne se rok dene se koi wazeh daleel nhi banti ke aapki maa jahanumi hai.
Nabi ﷺ ke walidain ke taluk se aisi baat nhi kehna chahiye jo ke hamare Nabi ﷺ agar hamare same hotey toh unhe takleef hoti, is hawale se quran ki ayat hai
*DALEEL NO. 8*
Surat No 33 : Ayat No 57
اِنَّ الَّذِیۡنَ یُؤۡذُوۡنَ اللّٰہَ وَ رَسُوۡلَہٗ لَعَنَہُمُ اللّٰہُ فِی الدُّنۡیَا وَ الۡاٰخِرَۃِ وَ اَعَدَّ لَہُمۡ عَذَابًا مُّہِیۡنًا.
jo log allah aur uske rasul ( ﷺ) ko takleef dete hain un par duniya aur akhirat me allah ne lanat farmayi hai aur unke ke liye ruswa karne wala azaab mohaiyya kar diya hai.
lihaza hamey Nabi ﷺ ke walidain ke bare me sukoot karna chahiye aur khud kisi ki jannat aur jahanum ka faisla nhi karna chahiye kahi aisa na ho ke allah hamare amaal barbaad kar de. kyuke allah tala ne quran me hi saaf kaha hai ke agle logo ke bare me aapse sawal nhi kiya jayega. ab jis chiz ke bare me humse sawal hi nhi kiya jayega us matter me uljah kar kahi hamare amaal hi zaya na ho jaye isliye Nabi ﷺ ke walidain ke bare me sahi baat yehi hai ke unki wafaat fatrat ke zamane huvi thi aur hadiso me jo baat milta hai usme bhi koi wazeh baat nhi hai lihaza is mamle sukoot karna chahiye.
wama taufeeq illah billah
Comments
Post a Comment